3e week in Guernsey - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Zoë Lennarts - WaarBenJij.nu 3e week in Guernsey - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Zoë Lennarts - WaarBenJij.nu

3e week in Guernsey

Door: ZoeLennarts

Blijf op de hoogte en volg Zoë

25 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Hello dear ones,

We zijn weer een weekje verder dus dat betekend weer een kleine update.

Het was deze week weer druk in het hotel dus dat was hard werken. Afgelopen vrijdag was er weer een bruiloft, waar ik bij mocht helpen. Dat was mn 3e al dus het ging erg goed. (Vond ik zelf ) wat wel wat minder was is dat ik de volgende dag om 7 uue weer moest beginnen. Dus iik bleef tot 12 uur op het werk en om 6 uur ging de wekker weer. Gelukkig had ik goed geslapen dus opstaan gaf niet zo veel problemen. De dag zelf verliep ook prima. Het ontbijt was gigantisch druk dus ik had geen kans om in slaap te vallen en later heb ik op mn gemakkie alles schoongemaakt en de mise en place ( oftewel voorbereiding ) voor de llunch en afternoon tea gedaan. Ik mocht die dag ook eerder naar huis want er was niks meer te doen en er was rond 3 uur weer heel veel personeel bijgekomen.
De volgende dag was ik lekker vrij en heb ik lekker uitgeslapen. Waarna ik vervolgens naar de spa ben geweest met Julia, ( personeel mag gratis gebruik maken van de spa en gym, health treatments voor de helft van de prijs ) en het was heerlijk! Daarna zijn we lekker een hamburger gaan eten bij de GBK ( gourmet burger kitchen ) een soort burgerking.
De dag erna moest ik er weer vroeg uit. Ik moest om half 7 beginnen! Dus toen ik thuis kwam was ik best moe. Het was totaal niet druk en we waren met veel mensen. Denk dat het juist dat was waarom ik zo moe was. De dag erna weer ontbijt lopen, maar nu vanaf 8 uur tot 17 uur. Het was weer iets drukker dus konden we weer wat harder loen. Wat veeeel fijner is dan op je benen staan en niets doen. Ik had die dag ook de room service phone. Dus een extra taak erbij. Ik heb alleen maar 1 order gehad.

Gisteren en vandaag was ik lekker vrij. Het was gisteren heerlijk weer en dus heb ik het advmies van een aanytal huisgenoten opgevolgd en ben ik gaan wandelen naar Fermain bay, een prachtige route met schitterend uitzicht op de zee en de andere eilanden. Ik heb geprobeed het vast te leggen op beeld maar helaas is mijn camera niet zo goed. Al hoewel ik betwijfel of er een camera is die kan vastleggen hoe mooi het is. Vandaag was het weer iets minder dus ben ik alleen in de stad gebleven en heb ik wat huishoudelijke dingen gedaan ( de was enzo )

Ik heb wat foto's op facebook gezet. Als je tijd hebt kijk er even naar dan krijg je een idee van het eiland.

Ik hoop dat alles goed gaat daar in NL en dat jullie allemaal een goede vakantie hebben gehad en nu weer klaar zijn om hard te werken.

Ik schrijf snel weer ,

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Zoe


  • 25 Augustus 2011 - 22:23

    Stella:

    hé Zoë, het klinkt allemaal goed! Heb je je draai dus al een beetje gevonden?! Ik hoopte eigenlijk dat je foto's ook hier op zet, Facebook zie ik niet....
    Veel succes !

    Je moeder

  • 26 Augustus 2011 - 01:38

    Jeanette Den Heijer:

    Je bent lekker druk bezig klinkt erg leuk allemaal! Ik heb ook even je foto's zitten te kijken en ziet er mooi uit hoor!! Gelukkig valt het niet tegen je stage zo uit je verhalen te horen, wel hard werken :)
    xxx

  • 26 Augustus 2011 - 08:18

    Marco:

    Hoi zoë,

    Klinkt allemaal goed, je ben lekker aan het werk en steeds meer verschillende werkzaamheden. Straks ben je manusje van alles! Vraggie: de foto op je Facebook zijn van Fermian Bay? met alle paarden? heb je all een favo paard van all die gekleurde?

    Gr. Marco

  • 26 Augustus 2011 - 13:27

    Mariëtte:

    Ha Zoë, fijn dat je Julia en jij het goed kunnen vinden. En lekker sportief bezig in the gym en spa.
    Mooie en leuke foto ´s op facebook; staan die gekleurde donkeys verspreid door de stad? Je moeder zit inmiddels ook op facebook, dus kan ze je foto 's ok zien.
    Groetjesss en geniet ervan

  • 26 Augustus 2011 - 14:33

    Zoë Lennarts:

    He mam,
    Ja ik ben nu wel gewend. Ja weet i maar via facebook is makkelijker en je hebt nu toch facebook. Hoe gaat het verder daar? Laatste voorbereidingen voor de reunie he.

    Xxxxxxxxxx

  • 26 Augustus 2011 - 14:33

    Zoë Lennarts:

    He mam,
    Ja ik ben nu wel gewend. Ja weet i maar via facebook is makkelijker en je hebt nu toch facebook. Hoe gaat het verder daar? Laatste voorbereidingen voor de reunie he.

  • 26 Augustus 2011 - 14:33

    Zoë Lennarts:

    He mam,
    Ja ik ben nu wel gewend. Ja weet i maar via facebook is makkelijker en je hebt nu toch facebook. Hoe gaat het verder daar? Laatste voorbereidingen voor de reunie he.

  • 26 Augustus 2011 - 14:33

    Zoë Lennarts:

    He mam,
    Ja ik ben nu wel gewend. Ja weet i maar via facebook is makkelijker en je hebt nu toch facebook. Hoe gaat het verder daar? Laatste voorbereidingen voor de reunie he.

  • 26 Augustus 2011 - 14:39

    Zoë Lennarts:

    Marcoooo :D
    Ja het is erg leuk. Ja over 10 maanden ben ik van alle markten thuis. Ja de foto's zijn van de weg naar Fermain Bay. Ik heb geen favoriet maar ik vind de zilveren met de bloemetjes erop wel leuk.

    Hoe is het met jou? Hoe was je feestje?

  • 26 Augustus 2011 - 14:43

    Zoë Lennarts:

    He Mariette,
    Ja is zeker fijn. Ik ben eerlijk gezegd nog niet naar de gym geweest. Haha. Maar volgende week ga ik beginnen.
    Nee de donkeys staan bij elkaar in het oude marktgebouw. Erg leuk.
    Ja ik zag dat ze facebook heeft. Goed van dr ;)


  • 28 Augustus 2011 - 14:13

    Anthony:

    Prachtig eiland, veel mooier als het in "brand" staande London:-) Ben benieuwd hoe druk het is na de maand september? Zal wel een stuk rustiger zijn denk ik. Hoe is het weer op het eiland? Grtjs Anthony

  • 29 Augustus 2011 - 12:15

    Ms. Novick:

    It sounds like you're nice and busy with your internship experience. Am glad to read that you are also enjoying the beauty of the island. What a special place to be living and working!
    School has started again for me. Back to reality! I had such a wonderful summer holiday!
    Am looking forward to your next "bericht".
    Big hug,
    Ms. Novick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zoë

Actief sinds 10 Juli 2011
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 18760

Voorgaande reizen:

29 September 2015 - 01 Oktober 2016

From Australia with love

04 Augustus 2011 - 16 Mei 2012

Guernsey

Landen bezocht: