Bijna 5 maanden in Guernsey! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Zoë Lennarts - WaarBenJij.nu Bijna 5 maanden in Guernsey! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Zoë Lennarts - WaarBenJij.nu

Bijna 5 maanden in Guernsey!

Door: ZoeLennarts

Blijf op de hoogte en volg Zoë

12 December 2011 | Nederland, Amsterdam

Ja lieve mensen, ik leef nog.
Sorry dat ik zo lang niet geschreven heb. Hoop dat jullie het verslagje van mijn lieve mama ook leuk vonden. Is weer eens wat anders, toch?

Man o man wat gaat de tijd hard, ik ben gewoon al bijn 5 maanden in Guernsey, dat betekend ook dat de eerste helft van mijn stage er bijna op zit. Soms lijkt het nog maar gisteren dat ik voor het eerst voet zette op dit kleine, bijzondere eilandje.

Het gaat lekker hier, het is lekker druk met kerstfeestjes enzo maar dat geeft niks, dat houd ons bezig. Het weer is hier ook eindelijk omgeslagen en het is nu toch echt wel winter.. nog geen sneeuw maar het scheelt niet veel... Hopen op een witte kerst. Over de kerst gesproken, het centrum is hier erg leuk versiert met allemaal mooie kerstlichtjes. Zie mijn facebook page voor foto's.

Verder is het tennerfest dus al een tijdje voorbij dus ik ben sinds sien niet meer zo vaak uit eten geweest, ( goed voor de portomonee )

IK heb ook wat minder leuk nieuws, het naderen van de kerst betekend ook dat mijn lieve kamergenootje en vriendin weer bijna naar huis gaat.. Ik ga haar denk ik toch wel missen, zal wel een beetje gek zijn om dan ineens de kamer voor mezelf te hebben.

Dat was het weer, ik zal proberen snel weer te schrijven. als dat niet lukt, alvast hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig nieuw jaar.

Ik kijk ernaar uit jullie weer te zien in het nieuwe jaar.

( btw, blijf voor kerstkaartjes naar me sturen, vind ik hardstikke leuk )

hugs & kisses,

Zootje

  • 12 December 2011 - 22:56

    Aidan:

    leukk,, i'm looking forward to our visit to the great city of London

  • 13 December 2011 - 03:21

    Stella:

    fijn weer wat te horen van je..Heb je zelf ook al een kerstfeestje gehad, of alleen nog maar gasten bediend? Ik hoop dat er voor jullie werkenden iets georganiseerd wordt.. Ik ga je missen met kerst, al was het alleen al je tiramisu!

  • 13 December 2011 - 15:46

    Ms. Novick:

    It's good to hear from you, Zoë. It sounds like your internship is going well. You've also made a good, new friend! I hope you'll stay in touch with her.
    Will you be coming home in the holidays, or do you have to work the whole time?

    Big hug,
    Ms. Novick

  • 15 December 2011 - 10:44

    Mariëtte:

    Hai Zoë,
    De kerstkaart is onderweg. Ik hoop dat de post er niet te lang over doet.
    Volgens de weerberichten krijgen we hier geen witte kerst, dus w.s. bij jullie dan ook niet. Als het gaat sneeuwen, dan kun je volgens Stella niet door de heuvelachtige straten lopen.... Dus dan maar geen sneeuw.... Michelle & Kevin vertrekken de 28ste richting zomer en zon Down under. Zij hebben ook een waarbenjijnu-pagina geopend.
    Veel plezier met alle kerst-aktiviteiten op Guernsey en lieve groetjes. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zoë

Actief sinds 10 Juli 2011
Verslag gelezen: 1448
Totaal aantal bezoekers 18642

Voorgaande reizen:

29 September 2015 - 01 Oktober 2016

From Australia with love

04 Augustus 2011 - 16 Mei 2012

Guernsey

Landen bezocht: