4e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Zoë Lennarts - WaarBenJij.nu 4e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Zoë Lennarts - WaarBenJij.nu

4e week

Door: ZoeLennarts

Blijf op de hoogte en volg Zoë

04 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Hello people,

Het is weer tijd voor een kleine update. Sorry dat ik deze week wat later ben, maar ik heb hiervoor ECHT geen tijd gehad om even mn verhaal te doen.

Het was een lange, zware week. Ik heb van vrijdag tot en met vrijdag gewerkt dat zijn in totaal dus 8 dagen achter elkaar. Dat was voor mij de eerste keer dus ik was best wel moe. Het waren daarnaast ook onregeltmatige diensten dat wil zeggen, de ene dag tot 11 uur 's avonds diner en dan de volgende dag weer om half 7 's ochtends het ontbijt doen. Maar aan de andere kant ben ik wel blij dat ik nu zo'n drukke en lange week heb gehad zodat ik weet hoe het is.

Vorige week vrijdag was het pay day, het was niet zo heel veel omdat het de eerste maand was en mn fooien en andere gratitutes nog niet werden uitbetaal ( dat gebeurd dus volgende maand ) daarnaast is mn bankaccount nog in process dus kan ik mn geld nog niet storten en leef ik ngo steeds op mn geld vanuit nederland ( is niet goedkoop, vanwege de wisselkoers enzo )

Dit weekend heb ik dus lekker vrij gehad. Ben weer het dorp in geweest

  • 04 September 2011 - 19:45

    Fred En Linda:

    test

  • 04 September 2011 - 19:54

    Fred En Linda:

    Lieve Zoe,
    Ja hoor eindelijk een berichtje van ons. Aangezien computers niet altijd doen wat wij willen heeft het even geduurd voordat wij je leuke reisverslagen konden lezen. Wat kun jij leuk schrijven jho, we hebbben in ieder geval een goed beeld gekregen van wat je allemaal doet. De foto's hebben we nog niet bekeken maar daar gaan we ook zo gauw mogelijk voor zitten. Fijn om in ieder geval te lezen dat je je draai al aardig gevonden hebt. Veel succes hoor en we hopen dat je in ieder geval tussen de bedrijven door ook een beetje van het mooie weer daar kunt genieten (Ik zie in ieder geval dat ze voor vandaag 27 graden gaven.(Lijkt me heerlijk.)

    Liefs Fred, Tim, Sam en Linda

  • 05 September 2011 - 07:08

    Ms. Novick:

    You're certainly working hard! Is the hotel so busy? What kind of guests stay in your hotel and where are they from?

    I hope your schedule eases up a bit. Eight consecutive days is a lot!

    Have you had a chance to read the book I recommended to you? I think you'll enjoy it because it takes place on "your" island!

    Big hug
    Ms. Novick

  • 05 September 2011 - 20:16

    Mariëtte:

    Hi Zoë,
    De horeca klinkt een beetje als de zorg; een vroege dienst na een late...
    Hard werken, maar wel leuk.
    Keep up the good work en veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zoë

Actief sinds 10 Juli 2011
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 18746

Voorgaande reizen:

29 September 2015 - 01 Oktober 2016

From Australia with love

04 Augustus 2011 - 16 Mei 2012

Guernsey

Landen bezocht: