2e week in Guernsey - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Zoë Lennarts - WaarBenJij.nu 2e week in Guernsey - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Zoë Lennarts - WaarBenJij.nu

2e week in Guernsey

Door: ZoeLennarts

Blijf op de hoogte en volg Zoë

19 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

.Heeee lieve mensen.,

Zoals beloofd weer een kleine update.
Alles gaat goed hier, begin nu langzaam een beetje te wennen. Het is soms best moeiijk om van huis weg te zijn, gelukkig ben ik hier niet alleen, dus red ik het wel.

Ik heb inmiddels al het personeel ontmoet en weet ook wat ik wel of niet moet doen of zeggen tegen collega's en nog belangrijke, de managers.
Ik heb nu in beide restaurants gewerkt en heb al bij 3 bruiloften mogen serveren. Erg leuk! De gasten zijn meestal erg vriendelijk en houden van een gezelig praatje. Het werk is best zwaar, maar het begint wel wat leuker te worden. Ik heb gister in het sterren restaurant mogen werken, nouja restaurantje, er kunnen 16 personen eten. Echt hee leuk. Het is een romantisch en het eten ziet er echt geweldig uit.

Ik heb inmiddels ook al iets meer van het eiland gezien, ik heb maandag een bustour rond het eiland gedaan, is zeker een aanrader. Je komt zo het snelst bij de hoofdattracties van het eiland en langs de adembenemende kust. Ik heb helaas nog niet de gelegenheid gehad om de foto's op mn computer te zetten. Internet is echt slecht hier, ik schrijf dit bericht dan ook vanaf mn nieuwe HTC cha Cha. Super relaxed. Ik beloof dat ik zo snel mogelijk wat foto's laat zien.

En als laatste, mijn verjaardag. Ik heb echt een hele leuke dag gehad. Ik moest wel om 3 uur werken, maar oke. We gingen op de dag voor mn verjaardag na het werk wat drinken en toen werd het dus 12 uur eb toen was het dus mijn verjaardag, dus dat gingen we vieren. We zijn toen naar het stadje gegaan omweer ergens wat te gaa drinken, later gingen we naar de enige club die na 1 uur nog open is, om verder te feesten. Die cub ging dus om half 2 dicht en toen zijn we naar het party huis gegaan om wijn enzo te halen en toen gingen we naar de haven, waar ik vervogens tot half 5 ben gebleven. Gelukkig was ik niet dronken, dus opstaan was niet zo'n probeem. Om 1 uur ben ik met Julia gaan lunchen en daarna moest ik alweer werken.

Dus om alles even samen te vatten, het was super.
Ik wil ook iedereen thuis bedanken voor de felicitaties en daarnaast wil ik mijn volgers ook bedanken, dat jullie de tijd nemen om mijn verhalen te lezen.
Dus bij deze, bedankt!

Nou, ik ga er nu weer vandoor, ik zal snel weer schrijven.

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 19 Augustus 2011 - 12:19

    Anthony:

    Hello Zoe,

    Je hebt een leuke stijl van schrijven!
    Ik kijk uit naar jouw volgende verslag, en natuurlijk wil ik foto's zien:-) Aub niet van 05.30 uur 's nachts:-)

    Bye for now Anthony

  • 19 Augustus 2011 - 16:40

    Stella:

    Blij dat je er toch wat van hebt gemaakt op je verjaardag...
    Hoe gaat het met het engels spreken?
    Ik ben het met Anthony eens: je verslagen zijn onderhoudend en leuk om te lezen!
    Ik hoor of lees je gauw!
    Groetjes, mam.

  • 20 Augustus 2011 - 08:14

    Ms. Novick:

    Am enjoying your "island" reports! Am glad you had a good birthday!
    Did you read that book I told you about? It might give you some insight to Guernsey.
    I just got back from a wonderful family visit to the States. School starts Monday morning. It will be a real adjustment after such a relaxing summer.
    Big hug,
    Ms. N

  • 20 Augustus 2011 - 17:48

    Zoë Lennarts:

    Hello uncle Anthony,

    Dankjewel. Haha ik zal je die foto's besparen.

    Groetjes

  • 20 Augustus 2011 - 17:54

    Zoë Lennarts:

    He mam,

    Tuurlijk heb ik er het beste van gemaakt, ik wordt maar 1 x 20.
    Engels spreken gaat oke, ik spreek eigenlijk nog te veel nederlands met Julia op het werk. Maar het komt wel goed.

    Danjewel, blij dat zoveel mensen het leuk vinden om mn verhalen te lezen.

  • 20 Augustus 2011 - 18:00

    Zoë Lennarts:

    Hi Ms. Novick,

    Thank you, glad you still read my reports.
    I have not read it yet because bol.com could not deliver it when I was still at home. So I am going to buy it here and read it. But now i am still busy with another book and of course my internship.

    I amn glad you had such a good time in the states. But I can amagine it is nice to be back home.

    Haha, good luck on Monday.

    Big hug back,

    Love Zoe

  • 21 Augustus 2011 - 17:25

    Marja:

    Hoi Zoë,

    Vanaf deze kant nog gefeliciteerd dan!! Wel fijn dat je ook daar een heel fijne verjaardag hebt gehad. Het is wat je zegt, je wordt maar 1 keer 20! Dus op zo'n dag moet je lekker genieten en dat is dus wel gelukt begrijp ik.
    Het is inderdaad heel leuk om je verhalen te lezen, dus ik kijk uit naar het volgende reisverslag!!

    Groetjes Marja en de familie!!

  • 21 Augustus 2011 - 22:09

    Zoë Lennarts:

    Hee Marja,

    Ik hoop dat je nog een fijne vakantie hebt gehad op de camping.

    Ja ben ik ook blij mee. Er gaan wel heel veel mensen weg aan het eind van september omdat het seizoen dan bijna voorbij is en het dan rustiger word. Dat is wel jammer.

    Nogmaals bedankt. Mijn verjaardag was erg leuk, ondanks het feit dat ik moest werken.

    Dankjewel, leuk dat je mijn verhalen ook wil volgen.

    Groetjes terug

    X Zoë


  • 22 Augustus 2011 - 12:43

    Mariëtte:

    Ha Zoë, ook ik lees met plezier je verslagen. Goed om te zien dat het lekker gaat. Ik wens je nog veel (werk)plezier. Groetjes van Mariëtte en de rest

  • 22 Augustus 2011 - 20:23

    Zoë Lennarts:

    Hee Mariette,
    Ben bij dat ook jij het leuk vindt om mijn verhalen te lezen, dan doe ik het in ieder geval niet voor niets.

    Dankjewel., zal wel lukken:D

    Groetjes terug


  • 26 Augustus 2011 - 05:21

    Csaba Bálint:

    Hi Zoe,
    Je zou wel denken, wie is deze man met die vreemde naam hihi.
    Nou, ik ben een collega van je moeder en wist dat je daar stage loopt. Ik was benieuwd naar je verslagen dus ff een kijkje genomen. Allemaal leuk wat je meemaakt......enne........beetje laat maar als nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    greets

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zoë

Actief sinds 10 Juli 2011
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 18755

Voorgaande reizen:

29 September 2015 - 01 Oktober 2016

From Australia with love

04 Augustus 2011 - 16 Mei 2012

Guernsey

Landen bezocht: