nieuw telefoon nummer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Zoë Lennarts - WaarBenJij.nu nieuw telefoon nummer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Zoë Lennarts - WaarBenJij.nu

nieuw telefoon nummer

Door: ZoeLennarts

Blijf op de hoogte en volg Zoë

15 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Heee lieve mensen,

Even snel. Ik heb vanaf vandaag ook een engels telefoonnummer. Bij deze:
00447781414780.

Mijn nederlandse nummer gebruik ik ook gewoon nog. Dus je kunt kiezen waarop je me belt of smst.

Ik schrijf donderdag weer over mijn belevenissen hier. Dus houd je email in de gaten.

Xxxxxxx

  • 15 Augustus 2011 - 20:43

    Michiel:

    Heey Zoe,
    Wat gaaf! en gaat allemaal wel z'n gangetje denk ik!
    nog heel veel plezier daar!
    en zal zeker een keerjte sms'en :)
    xx

  • 15 Augustus 2011 - 23:44

    Zoë Lennarts:

    Heee Michiel !
    Ja het gaat zeker goed komen. Het is nu nog wel een beetje wennen.
    Leuk! Ik spreekje snel.
    Xxx

  • 16 Augustus 2011 - 16:07

    Petra En Thijs:

    He lieve Zoe,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag morgen en een hele dikke knuffel !!!
    Hebben vandaag je kaart gehad , leuk en bedankt !
    Tot hoors en een hele fijne dag !!! XXX

  • 18 Augustus 2011 - 09:15

    Anita:

    Eey zoë,

    Ik zag dat je in engeland zit. Je verhalen klinken ieder geval erg leuk.
    Heel veel suc6 daar.

    Groetjes Anita uit het herfstachtige De lier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zoë

Actief sinds 10 Juli 2011
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 18748

Voorgaande reizen:

29 September 2015 - 01 Oktober 2016

From Australia with love

04 Augustus 2011 - 16 Mei 2012

Guernsey

Landen bezocht: