1e dag op Guernsey - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Zoë Lennarts - WaarBenJij.nu 1e dag op Guernsey - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Zoë Lennarts - WaarBenJij.nu

1e dag op Guernsey

Door: ZoeLennarts

Blijf op de hoogte en volg Zoë

05 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Goodmorning!

Jaja ik ben er hoor. Gisteren was het dan zover. Mijn vliegtuig van Amsterdam vertrok om 12.20 uur. Wat een uitzicht vanaf het vliegtuig, echt schitterend. Nog geen 40 minuten later was ik alweer in London, waar ik vervolgens 5 uur moest wachten op mijn vliegtuig naar Guernsey( 1 uur langer dan gepland door vertraging van 1 uur ) Dus uiteindelijk kwam ik om half 7 aan en werd ik eerst naar het hotel gebracht waar ik de restaurant manager en de general manager ontmoette. Ik heb toen meteen mn uniform gekregen en wat papier werk( menu's enzo )Ik dacht ff te kunnen gaan relaxen voor twee dagen maar dat zit er niet in, ik moet morgen al werken, haha. Nouja geeft niks. Dus toen ik de sleutels van het huis en mn kamer had gekregen werd ik naar het huis gebracht. Ik deel mn kamer met Julia dus dat zal wel even wennen worden denk ik. Maar ik heb de kamer nu nog 1 dagje voor mezelf. Het is allemaal wel best oud, het heeft ook hier en daar een scheurtje in de muur, maar verder ziet het er goed uit. Na een uurtje spullen uitpakken en uitvogelen hoe de stopcontacten hier werken ( je moet hier eerst op een "on" knopje drukken voordat ie het doet) ben ik een filmpje gaan kijken en gaan slapen.

Vanmorgen vroeg op want ik had op half 9 een afspraak met de general manager, die heeft me vervolgens het hotel laten zien en nu is het wachten op de vergadering waar ik de andere afdelingchefs ga ontmoeten, daarna lekker even het dorp in. Even tussendoor: wat een uitzicht vanaf hier! Het eiland is niet groot maar zeker wel mooi.

Het zal denk ik wel even duren voordat ik weer schrijf omdat er nog geen internet is in het huis. Maar ze zijn er wel mee bezig, dus dat zal wel goed komen.

Xxx Zoe


  • 05 Augustus 2011 - 09:30

    Sacha:

    Leuk Zoe, spannend allemaal...
    Heel veel succes en plezier!

  • 05 Augustus 2011 - 10:12

    Marco:

    Hoi Zoë,

    Mooi verslag, zo de eerste dagen! Is Julia iemand van jouw school die ook komt stage lopen of iemand van een andere land die ook die branch gaa werken / stage lopen?
    Je valt zo te horen wel met je neus in de boter, maar je krijgt wel rustig alles te zien begrijp ik!

    Wat heb je eigenlijk al die 5 uurtjes gedaan in London?

    Hier is lekker weer en we gaan streven naar onze vakantie!

    Gr. Marco

  • 05 Augustus 2011 - 11:05

    Anthony & Josephine:

    Hello Zoe,

    Leuk om te lezen dat je goed bent aangekomen op het mooie eiland Guernsey. Zal even wennen zijn maar ik denk dat je het snel naar je zin zult hebben. Ben benieuwd naar jouw belevenissen en foto's. Geniet ervan. Lieve groeten

  • 05 Augustus 2011 - 16:20

    Stella:

    Nou nou, meteen allemaal werkgerelateerde afspraken... Heb je al andere bewoners van het staff house ontmoet? En is het op loopafstand?
    Ik ben benieuwd wat je morgen precies voor werk gaat doen in het hotel... Veel succes in elk geval!
    Het is maar stil in huis...Mmaar morgen is Aidan er weer). We bellen snel!

    mam

  • 06 Augustus 2011 - 11:29

    ´Mariëtte:

    Haaa Zoë, fijn dat je goed bent aangekomen. Op de website ziet je hotel er chique uit. Heb je dit verslag geschreven via internet van het hotel? Nou, ik zou zeggen; werkse en succes. Lieve groetjes en tot schrijfs

  • 07 Augustus 2011 - 11:33

    Hans:

    Hoi Zoë,

    Geweldig te lezen dat het goed gaat daar. Ik ben benieuwd naar je laatste ervaringen. Heel veel succ6 daar! We denken aan jou ;-)

    Groetjes,

    Hans

  • 08 Augustus 2011 - 14:04

    Wendy:

    Hey zootje,

    Fijn om te lezen dat je een goede reis hebt gehad. Ben benieuwd hoe je eerste werkdag is bevallen!!!
    Xxx Wen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zoë

Actief sinds 10 Juli 2011
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 18719

Voorgaande reizen:

29 September 2015 - 01 Oktober 2016

From Australia with love

04 Augustus 2011 - 16 Mei 2012

Guernsey

Landen bezocht: