Nog 1 weekje - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Zoë Lennarts - WaarBenJij.nu Nog 1 weekje - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Zoë Lennarts - WaarBenJij.nu

Nog 1 weekje

Door: ZoeLennarts

Blijf op de hoogte en volg Zoë

29 Juli 2011 | Nederland, De Lier

Hallo lieve mensen,

Jaja, nog 1 weekje en dan is het zover, dan ga ik naar Guernsey! Toch wel spannend, haha. Ik ben nu ook op het punt beland waar ik steeds denk: ow dat moet ik niet vergeten en ik heb inmiddels toch nog een behoorlijk things to do lijstje. Nu nog even lekker genieten van mn laatste weekendje camping dit jaar. Ik laat snel weer van me horen.

Xxxx Zoë

  • 29 Juli 2011 - 12:48

    Jeanette Den Heijer:

    Hee Zoe!!
    Heel veel plezier en succes daar!!
    Het schijnt zo'n onwijs rijkeluis eiland te zijn :) gewoon rondlopen daar alsof je een goudmijn bezit!
    We spreken elkaar vast wel en misschien ook over skype!
    xxx

  • 30 Juli 2011 - 10:34

    Hans:

    Ik ga je volgen ;-)

  • 01 Augustus 2011 - 14:13

    Ms. Novick:

    Dear Zoe,
    I am so much looking forward to reading about your impressions and experiences! I am writing from Denver, Colorado, where my sister lives. The sun always seems to shine here and the views of the Rocky Mountains are stunning. My niece got married last weekend and it is great to be with my whole family from all over the States.
    Good luck with all the last minute preparations. You're going to have a real learning experience. I just know it.
    Love,
    Ms. Novick

  • 01 Augustus 2011 - 14:15

    Zoë Lennarts:

    Heee Jeanette :D
    Dankjewel :D haha ja ik heb idd ook zoiets gehoord. Haha ik zal mn best doen. JIj ook heeeel veel plezier in St. Maarten en heel veel succes. We spreken elkaar uiteraard via skype !:D

    Xxxx

    ps. Ik ga jou ook zeker volgen ;-)

  • 01 Augustus 2011 - 14:19

    Zoë Lennarts:

    Dear Ms. Novick,

    Thank you, I will write as much as I can.

    That sounds very nice. The wheater here has not been so great. Congratulations ! I am sure you all had a great day. I can imagine that it has been great for you to be with your whole family again. When are you going back to Holland ?

    Thank you so much, my suitcase is already packed, it is far to heavy, haha.

    Love,

    Zoe

  • 03 Augustus 2011 - 21:30

    Petra:

    He Zoe,
    Goede reis en heel veel succes morgen ! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zoë

Actief sinds 10 Juli 2011
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 18751

Voorgaande reizen:

29 September 2015 - 01 Oktober 2016

From Australia with love

04 Augustus 2011 - 16 Mei 2012

Guernsey

Landen bezocht: