a bumpy ride - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Zoë Lennarts - WaarBenJij.nu a bumpy ride - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Zoë Lennarts - WaarBenJij.nu

a bumpy ride

Door: ZoeLennarts

Blijf op de hoogte en volg Zoë

11 Juli 2011 | Nederland, De Lier

Voordat mijn stage begint wil ik graag vertellen hoe het is verlopen van 11 maart ( de dag dat ik hoorde dat ik naar Engeland ging ) tot nu.

Zoals jullie weten werd ik in The Montague Hotel in London geplaatst voor 10 maanden, vanaf 6 april mocht in mijn sollicitatie brief + Cv versturen na een paar weken werd ik gebelt door het hotel en heb toen mijn eerste sollicitatie gesprek gehad, na 3 weken werd ik weer gebelt en heb ik nog een sollicitatie gesprek gehad waarna ik weer 1,5 week moest wachten. Inmiddels was het eind mei en wilde ik en mijn stagebegeleider wel eens weten of ik nou aangenomen was of niet, dus ik bellen en toen werd er dus verteld dat er geen plaats was voor mij. Nou dat was wel even slikken maar gelukkig had mijn stagebegeleider meteen een aantal plaatsen waar ik terecht zou kunnen dus na weer 1,5 week was er dus een plaats in een ander hotel in London (The Chesterfield Mayfair Hotel)behalve dat ik van hotel veranderde, kreeg ik toen ook een andere stagebegeleider.

Half juni ben ik naar London gegaan om bij het hotel langs te gaan en naar kamers te kijken samen met Marjolein. Ik heb een rondleiding door het hotel gehad en het leek erop dat alles bijna rond was,op een paar dingen na ( papierwerk enzo). Maar toen kreeg ik vorige week maandag van mijn stagebegeleidster een telefoontje, die mij vervolgens vertelde dat er toch geen plaats was in het hotel vanwege te weinig budget, ze vertelde me dat er een definitieve stageplek voor me was in Guernsey.

Nu ben ik een weekje verder en is alles geregeld en heb ik mijn ticket naar Guernsey geboekt. Het was niet wat ik geplant had, maarja wanneer lopen dingen nu wel zoals je wil. London zou geweldig zijn geweest maar de mogelijkheid om op zo'n mooi eiland stage te lopen is uniek.

Nu je weet hoe mijn eerste grote avontuur is begonnen, hoop ik dat je nieuwsgierig bent naar het einde van mijn eerste grote avontuur.

Xxxx Zoë

  • 11 Juli 2011 - 07:59

    Ms. Novick:

    Your internship has started off as a real adventure! I think this is a good sign!
    You're the first intern that Mondriaan will be sending to Guernsey. The hotel there is lucky to get you!
    You'll certainly have lots of stories to share with us!

    Big hug,
    Ms. Novick

  • 11 Juli 2011 - 08:33

    Josephine:

    Hey Zoe, Leuk om je zo straks te volgen. Gaan we zeker doen.
    Op het landkaartje staat een pijl van Nederland naar Engeland maar jij gaat toch straks wel hopelijk een andere richting uit? :-)
    Gaat het nog door vanvond?
    groetjes
    Josephine

  • 11 Juli 2011 - 09:13

    Zoë Lennarts:

    @Ms. Novick,
    Yes it sure did start off like that, haha. Maybe it is a good sign, we will see. Yes Julia and I are the first to go there from our school. I will certainly do my best to write as often as I can to keep everyone posted.

    Big hug,

    Zoë

  • 11 Juli 2011 - 09:15

    Zoë Lennarts:

    @Josephine, Leuk dat jullie me willen volgen! Haha ja ik ga inderdaad een andere richting uit maar ik moet nog even uitvogelen hoe ik dat op het kaartje aan moet geven.

    Vanavond gaat door! Zo nog even boodschappen doen en dan kunnen de rest van de voorbereidingen beginnen. Haha tot vanavond !

    groetjes,

    Zoë

  • 11 Juli 2011 - 20:32

    Mariëtte:

    Ha Zoë, ik ben al aan het kijken hoe ik in Guernesey kan komen... 10 en 16 minuten met auto en boot.
    Hoe heet het plaatsje en het hotel?

  • 12 Juli 2011 - 10:15

    Zoë:

    He Mariette,

    Haha ja mijn moeder had ook al gekeken, met de auto duurt de reis erg lang, je kunt beter met het vliegtuig gaan. Tenzij je lekker van de rit wil genieten dan zou ik met de auto en de boot gaan.

    het hotel heet; The Old Government House Hotel & Spa en het ligt in St. Peter Port.

    Tot vrijdag !

    Xx Zoë

    ps. Hoe was de diploma uitreiking ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zoë

Actief sinds 10 Juli 2011
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 18759

Voorgaande reizen:

29 September 2015 - 01 Oktober 2016

From Australia with love

04 Augustus 2011 - 16 Mei 2012

Guernsey

Landen bezocht: