Uitnodiging - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Zoë Lennarts - WaarBenJij.nu Uitnodiging - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Zoë Lennarts - WaarBenJij.nu

Uitnodiging

Door: ZoeLennarts

Blijf op de hoogte en volg Zoë

10 Juli 2011 | Nederland, De Lier

He allemaal,
Zoals jullie weten ga ik binnenkort voor 10 maanden naar Guernsey, U.K. voor stage. Ik heb een dagboek aangemaakt op waarbenjij.nu zodat je kunt zien wat ik allemaal beleef. Dus wil je weten wat ik allemaal uitspook, volg me dan! :D Ik zal regelmatig een reisverslag schrijven en heeel veel foto's maken.

Kus Zoë

  • 11 Juli 2011 - 07:56

    Ms. Novick:

    I look forward to reading all your reports from Guernsey.


  • 17 Augustus 2011 - 13:00

    Anthony:

    Hello Zoe, van harte gefeliciteerd met jouw birthday! Begreep dat je de middagdienst hebt en gisteren al een feestje hebt gevierd met jouw collega's! Greatings uncle Anthony

  • 03 September 2011 - 16:14

    Anthony:

    Hello Zoe,

    Iedere dag kijk ik voor een update! Hoe gaat het met je? Je zit wel op een heel mooi eiland! Is dat er geen brug is, anders kwam ik een keer een lang weekend met de motor op visite:-) Vandaag is het prachtig weer, de zomer is in 2011 op 3 september, grappig he! Good bye! AnthonyX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zoë

Actief sinds 10 Juli 2011
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 18751

Voorgaande reizen:

29 September 2015 - 01 Oktober 2016

From Australia with love

04 Augustus 2011 - 16 Mei 2012

Guernsey

Landen bezocht: